miercuri, 19 mai 2010

Matilda Pascal Cojocarita - Ma-ntreaba barbatul iara

Eram cu ani in urma la mare. Ma intorceam de la plaja. Ca na ce poate face omul la mare? In principiu se cam duce la plaja. Da eu ma mai si intorceam :) Si cum ma intorceam eu asa obisit si plictisit pe cine vad? Pe Matilda Pascal Cojocarita. Eu daca sunt mai invatat cu muzica populara de mic is cam stiu pe marea majoritate de pe la televizor. Si o recunosc. O doamna bine, o doamna cu trasaturi frumoase, o doamna sarmanta, imbracata elegant si cu palarie pe cap. Pentru cei care nu stiu, e o fosta Miss. Mi-am luat si eu inima in dinti si am zis ca e pacat s aratez momentul si sa nu ii cer un autograf. M-am uitat la mine cum eram imbracat. Costum nu aveam, ca doar venea de la plaja. Nu? Si cu toata costumatia mea nepotrivita m-am dus, destul de rusinos e adevarat si am cerut respectuos un autograf. Nu tu foaie, nu tu pix...doar nu ma duceam la plaja cu foi si ceva pixuri la mine. Nu? Doamna insa extrem de suprinsa, ca un pustiulica o stia. A scos din poseta un calendar cu ea si mi-a dat un autograf. Norocos. Nu? :))))

Matilda Pascal Cojocarita - Ma-ntreaba barbatul iara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu