duminică, 14 martie 2010

Doinita Flutur & Tomis Junior - Se distreaza soacra-mea; Eu i-am spus nevestei mele

Hai ca se apropie Pastele si e super oferta de la Tomis Junior. Doua melodii in una singura :P Mai putin de la Tomis Junior cat de la cel care le-a pus pe Youtube. Si as vrea sa-i multumesc pe aceasta cale. Cum ar fi sa-ti cante Tomis la nunta si tu ca ginerica sa-i faci o dedicatie muzicala noii soacre: Se distreaza soacra-mea!!! Cred ca ar fi super tare, daca femeia nu ar sti de gluma. Si-ar lua fata si s-ar duce acasa :)) Si nici nu mai apuci sa-i dedici sotiei tale: Eu i-am spus nevestii mele :) Oricum canta bine tare de tot Tomis Junior. Tot sa dansezi.

Doinita Flutur & Tomis Junior - Se distreaza soacra-mea; Eu i-am spus nevestei mele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu